Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2008-03-25, 08:32
matsmaja matsmaja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 87
Standard Sv: Korfu - Apollo Smile /Första resan tillsammans

Hej
Grattis till ett bra val.....Jag och min min åkte ospecat till korfu 2003 och hamnade i Gouvia..ett 4stjärnigt lghhotell som hette Nikholaus tror jag ( apollo)
Det absolut lyxigaste boende vi fått någonsin...vi hyrde vespa eftersom vi gillar att hitta små badvikar där man är någorlunda själv ...Åkte ner över och hittade Mirtiotissa stranden....Åh gud säger jag vilket ställe...helt underbart inga tavernor som hägrar längst stränderna och inga försäljare......utan bara 2 st små hyddor där dom sålde kalla saker ..frappe baguetter som var gudomliga och fruksallader....
Men det var även en nudiststrand detta men det passade oss fin fint.....fans även en textildel!! vi återkom till denna strand varje dag ...för vi tyckte inte om stranden i gouvia......
Har nu blivit lite bortskämd sedan denna strand så nu far vi omkring när vi kommer till Grekland och söker ...men vi hittar alltid någon bra vik utana massa andra ....Sedan är ju Korfu stad ngt att besöka vilken stad jätte mysig.....men ta den på kvällstid eller em för det är ganska varmt där....)
Svara med citat