Visa ett inlägg
  #13  
Gammal 2013-01-13, 16:16
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Var ska man bo på Milos!

Hei
Jeg er nok ikke flertallet da vet mange fåretrekker Adamas... Jeg reiser alene og liker å ha det litt stille rundt meg, ikke masse biler jeg må passe meg for.. .trenger heller ikke alle butikkene eller masse fulle restauranter hvor man føler at de ikke ønsker at jeg sitter mer enn 3 min. etter at maten er fortært forde jeg holder av et helt bord alene... dårlig økonomi.. Og for meg er det viktig med en god strand man kan være på med gangavstand fra bosted, det fant jeg ikke i Adamas.( de ser fine ut på bilder, men jeg har blitt kresen ) Samtidig er jeg forholdsvis tidlig oppe om morningen...iallefall ferdig m frokosten i 09.30 -10.00 tiden og da syntes jeg det var lenge å vente til første buss til stranden som først gikk 11.30.
Jeg var ikke på Milos i mer enn 5 dager og kom rett fra 10 dager i Armenistis på Ikaria etter nesten en uke på Lipsi så sjokket over alle biler og mopeder ble litt overveldene Men det er altså ikke såå mye trafikk, bare kontrastene som ble så store
Jeg leide bil to dager og det er mange flotte strender og steder og å besøke...var bare noen timer i Pollonia, men tenke med meg selv om jeg noen gang kulle tilbake skulle det bli der.. Og på studio/hotel Tania eller et v de der ute på odden.
Jeg var på dagstur m Kajakk en dag og det var fantastisk...og faktisk hovedgrunnen til at Milos ble valgt....+ masse lovord her på Kalimera.

Men faktisk er det slik at om jeg reiser sammen med flere så ønsker jeg mere folk, liv og leven rundt meg... Så derfor kan ikke helt min oppfatning sammenlignes med de/ dere som reiser sammen som en gruppe enten det er familie eller venner.
Svara med citat