Visa ett inlägg
  #15  
Gammal 2012-12-15, 13:40
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Kefalos, Kardamena eller Mastachari??

Det ble Kefalos/Kamari og jeg hadde noen deilige dager

Jeg bodde først på Albatross som ble helt feil, hyggelig vertskap..men absolutt ikke noe hyggelige omgivninger etter min smak.
Fikk rom på et hotel rett på stranda omlag en km. lenger bort og der koblet jeg skikkelig av. Nydelig mat på nabohotellet som hadde restaurand rett ved stranda...
Leide bil en dag og kjørte rundt, koste meg på Marcos beach og var også en tur innom Mastachari.

En annen gang vil jeg nok velge Mastachari fremfor Kamari da Kamari mangler charm selv om der er gode strender.
( Selve Kefalos by var riktig Gresk og koselig å gå rundå føle greskt hverdagsliv i)
Men er alikevel glad for å ha bodd der... ellers ville jeg jo alltid ha undret på om det var et bedre sted å bo
Og som nevnt jeg ville jo bare bo direkte på en god strand og få lese å koble av uten for mye ståk rundt meg

Kos blir det mere av, en fantastisk øy som har fått et ufortjent dårlig rykte etter min mening... og når man kan fly langweekend for langt under 1000-lappen med Ryanair så gir det et hærlig avbrekk i hverdagen...
Svara med citat