Ämne: 2 av 12 + 1
Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2023-07-02, 12:18
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 712
Standard Sv: 2 av 12 + 1

Citat:
Ursprungligen postat av Zappa Visa inlägg
Jag provar nästan all mat, men bläckfisk har vi ändå inte lärt oss äta.
Va?! Det som är så gott. Iaf, tycker jag det.

Citat:
Ursprungligen postat av Zappa Visa inlägg
Wifi funkar sådär mellan stenväggarna, av naturliga orsaker förstås.
Och hur stressade Lerosbor klarar sig med mobilnätet anno dazumal med 2G eller i bästa fall EDGE, ja det kan man undra.
Så kan det vara. Kommer ihåg på en strand på Lefkas, där den stupande bergsväggen bakom, effektiv stoppade all mottagning. Gick man ut i vattnet en bit, fick man kontakt. Men för 4G, så blev det nästan lite för djupt..

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Misstänker att ni under vistelsen också kommer att upptäcka att tempot i biltrafiken är ovanligt högt på ön. Av alla ställen i Grekland som jag varit på så är Leros det som kommer närmast storstäderna vad gäller farten i trafiken. Tyckte att de körde som om de stulit bilarna.
Masse
Precis så upplevde jag det också. Taxin vi åkte med, kan man ju undra om han hade rånat en bank eller nåt. Det blev nästan några Ave Maria där i baksätet...

Citat:
Ursprungligen postat av Zappa Visa inlägg
Sedan vägen ner till Panteli. Första tanken när vi var där? Sardinburk!
Nu kommer säkert många tycka att jag svär i kyrkan, men vi är helt klart väldigt nöjda med beslutet att bo i Alinda.
Panteli är en liten strand överbelamrad med solstolar och därtill hörande invånare...
Nu var det tag sen vi var där, men jag är böjd att hålla med. Det var väldigt trångt om saligheten redan då.

Citat:
Ursprungligen postat av Zappa Visa inlägg
/Z
Underbart att se din signatur! Z som man alltid förknippat med förutom Zappa, även Zorro och Zlatan.
Nu försöker ju dumskallen i Moskva gör bokstaven till sin, men den ska han f-n inte lyckas med... VI tar tillbaka den!

/Netwolf
Svara med citat