Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2023-01-17, 12:51
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 849
Standard Sv: Vackra videofilmer från Grekland

Kan bara instämma Robert Polaseks filmer är jättefina👍 upptäckte dom i början av pandemin
En rolig episod hände oss när vi i juni förra året skulle lämna vårt älskade Folegandros efter 7 veckor
Vi satt nere i hamnen och väntade på vår båt som skulle ta oss till Santorini då kom det in en färja från Aten Det var några turister som klev av och efter en stund får jag syn på ett par som jag tyckte att jag kände igen Dom höll på med en hyrbil så jag hade lite tid att studera dom
Jag sa till min man att dom där har vi nog stött på tidigare men han var inte lika säker Jag tog ett foto på dom för att jag tänkte att jag kommer nog på det så småningom Efter en stund for dom iväg och jag kunde inte släppa tanken på att jag sett dom tidigare, speciellt damen
En stund senare kom jag på det! Det måste ju vara ”Melissa” som vi döpt damen med keps och shorts i Robert Polaseks filmer Dom filmade ju för ett reseföretag som heter Melissa Travels
Vi fick besked att vår båt var kraftigt försenad och bestämde oss för att gå till en av barerna för att ta något att äta och dricka
På vägen dit stötte vi på dom igen och då var vi bara tvungna att berätta för dom hur mycket vi uppskattade filmerna
Dom blev jätteglada och det hela slutade med att vi åt lunch tillsammans och hade en mycket trevlig pratstund
Ett roligt minne blev det också!
Eftersom jag är så kass på att lägga i bilder i mina inlägg så lägger jag in 2 bilder i ett album istället

//maji
Svara med citat