Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2015-04-29, 21:56
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Nu ska jag uppdatera er

Citat:
Ursprungligen postat av UlfWiman Visa inlägg
Nu har ni fått information och är det något ni funderar över så är det bara att höra av er.

Ulf i ett sjuhe...es snöoväder.
Hej Ulf!

Nu har det gått strax tre månader sedan du uppdaterade oss om läget. Myket positivt och starkt att du hör av dig ibland och berättar hur du har det. Tänker på dig då och då och tycker väl att det inte vore fel om vi andra också hörs av nån gång och kollar läget. Så då gör jag det nu .......

Här i Skåne har vi nu haft en ganska fin påfart på våren. Fortfarande en del kalla vindar då och då, men också mycket sol. Hittar man en hörna med lä och solen skiner så brukar jag och min fru säga att "nu tar vi en stund i Grekland" och så sitter vi i solgasset i varsin solstol och njuter.

Vintern har varit mycket snäll här i år. Inte en enda gång har jag behövt ta tag i snöskyffeln. Härligt eftersom här nere så blir snö nästan alltid slask inom kort, och det är inget kul.

Hur har det gått uppe hos dig? Har du haft mera "sjuhe...es snöoväder", och hur går det med moppen? Är du och den rustade för vår och sommar nu?

Hoppas att saker och ting är på rätt håll för dig.
Hälsningar
Masse