Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2011-02-06, 12:39
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: När Kalimeras forum ligger nere...

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Hoppas Du har fel Marianne... Har Du bott där eller vad får Du den uppfattningen av?? Minns ej riktigt vad Du skrev men av vad alla gäster har skrivit i sina gästrecenssioner från nu i somras och höstas så var det väldigt bra till det priset... Vi kommer att betala 60 euro/natt. Vill man ha frukost kostar den 5 euro pp

Vi funderade fört på Adonis, men om man inte får just rum 401 så faller mycket med charmen tycker jag och det är bökigt att boka där med fax att lämna kortnummer på etc, Booking.com är suveränt enkelt att boka genom och vi har bott jättebra de gånger vi bokat genom dem.(Milano/Paris/Madrid) Men centrala Aten ÄR slitet och med mycket liv på gatorna så det är lite sunkigt överhuvudtaget att gå ute på kvällarna, det vet vi ju nu efter alla resor dit.
Vi gläder oss!!! Lissi
H e r l i g med 3 Hellasreiser på vent, Lissi

Først vil jeg slutte meg til "lovprisingen" av booking.com. h e l t topp
Når det gjelder Hotel Kimon så har ikke vi bodd der, men tilbakemeldingene på trip.adviser og booking.com er veldig bra
- et enkelt hotell er det vel ( om jeg husker riktig), jeg trodde kanskje det var li t t billigere der...,
60 euro uten frokost er ikke dyrt, men...

Om du ville bo et annet sted enn Plaka kan jeg anbefale Hotell Economy, de scorer også høyt i fht prisen
Vi har bodd der 2 -3ggr og er veldig godt fornøyd, frokosten er god, det er deilige senger og staben i resepsjonen er spesielt hyggelig
Vi har aldri følt oss utrygge på beliggenheten rett over Athinasgaten (en liten bakkestump ned fra den) ved Kotziaplassen, og prisen er bra, 50 euro med frokost i des 2011 tror jeg.
Når det gjelder Adonis så hadde vi planer om å bo der i nyttåret nå, vi har jo så gode minner derfra etter å ha bodd der de første 5 gangene vi besøkte Athen,
- m e n bl a lysten på litt mer komfort, gjorde at vi droppet det.

Med booking.com kan du ombestemme deg mange ganger enda, Lissi

Kari
Svara med citat