Visa ett inlägg
  #33  
Gammal 2017-11-05, 12:00
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Norrbotten
Inlägg: 675
Standard Sv: En Elvadagars Novembertur till Kreta

Så fin soluppgång det är där i Paleochora! Vi fick också njuta av den flera morgnar när vi bodde på Yiorgos. Men den är nog ännu bättre där ni bor på Haris utan andra byggnader och massa stolpar i vägen

Så trist att du blivit krasslig Birgitta, hoppas att du är på bättringsvägen! Jag var ju också lite krasslig när vi var där, vilket gjorde att vi aldrig kom oss till Elafonissi med båten. Det var en av de utflykter vi hade planerat att göra där. När jag sen kände mig bättre hade vädret slagit om, så då var det inte tal om nån båttur tyvärr. Men då får vi ta det nästa gång vi kommer till Paleochora, för jag tror säkert att vi återkommer

Det är så kul att se era bilder nu när jag själv varit där och känner igen allt, även människorna ni beskriver. För att inte tala om hundarna Förresten såg vi en dag uppifrån vårt hotell att lilla Ronja hade fått ihop det med en hanhund. De två satt ihop ända mot ända så framåt juletid blir det kanske småvalpar där också! Enligt Ekaterina så ville de gärna ha valpar i henne, men hittills hade hon inte släppt till någon så nu hoppas dom att det blev resultat den här gången


Ha det så bra på er fortsatta resa och hälsa till Ekaterina och de andra!

Maria
Svara med citat