Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2008-11-26, 22:05
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 330
Standard Sv: Rökförbud i offentliga lokaler 2010

Dom skall även införa på hotellen att man inte får lov o röka på rummen utan man skall kunna välja rökfria rum o det är jätte skönt får en astmatiker att kunna slippa bo i en rum inpyrt i cigarettrök.

Dom som lämnar matställen o går ut o röker fast dom sitter utomhus är svenskarna för vi har ju redan rökförbud här på alla restauranger.

Själv var jag först med att inför rökförbud på min frisörsalong för jag ville inte stå o andas in all den röken ifrån kunde som satt o rökte o det var många kunder som tackade mig för jag införde rökförbud.

Även på våra sjukhus är det rökförbud så även om du är inneliggande får du gå en bra bit när du kommer ut för att kunna röka o det är skönt. Ger ett bra betyg till sjukhuset i Kristianstad för där följer verkligen patienter o personal rökförbudet o inte står precis utan för dörren utan får gå till ett bås o stå. Det gör dom inte nere i Lund där står folk o röker så fort dom har kommit ut..

Man har o välja röka o fördärva sig själv eller sluta o röka o må mycket bättre...
Svara med citat