Visa ett inlägg
  #116  
Gammal 2022-06-12, 13:09
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 995
Standard Sv: Vilken öl dricker ni ?

Jag var lite otydlig och onyanserad. Jag har inte tittat in denna långa tråd på länge och jag har kanske deltagit i den tidigare. Får kolla det senare.

Har just nu ingen åsikt om någon specifik persons åsikter här, eller om någon specifik dryck heller (häller ?).

Det är mest en tanke om att grekiska alkoholdrycker har varit enormt mycket diskuterat, stött och blött i forumet genom alla år. Jag var till för några år sedan ganska "nördig" om särskilt öl och vin men har nu en betydligt mer avslappnad syn på dem. Jag kan gå in i mycket detaljer om smaker (har protokollfört tusentals öl och vin i "seriös" form genom åren) men har egentligen aldrig tyckt att andra borde tycka si eller så. Mitt intresse däremot, för allt som har med öl och vin är i alla fall orubbat men att jag t.ex inte kommer att resa till Grekland i sommar heller gör att det hela får ligga lite i träda en tid.

Åsikter om drycker och dess smaker och tillhörande upplevelser är grymt spännande och ska diskuteras livligt och ha högt i tak.


/ Hasse
Svara med citat