Visa ett inlägg
  #34  
Gammal 2011-11-09, 22:50
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Ort: Rethymno, Kreta
Inlägg: 1 846
Standard Sv: Det händer...hela tiden!

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Oj då vilken lavin av inlägg jag fick igång med min lilla förfrågan. Vi är tydligen många som undrar hur du har det Yanna.

Min avsikt är absolut inte att skapa någon prestationsångest. Ville bara kolla hur du har det.

Det du skriver här ovan är ju lite svar på mina frågor. Tydligen använder du tiden till att pyssla lite, träffa goda vänner och njuta av livet. Det var väl det som var meningen med den nya befattningen som passionär! Och ännu har du inte blivit så helintegrerad grek så att du helt glömt bort gamla Svedala.

Och som sagt ..... när du sytt färdigt, träffat vännerna ordentligt och känner att du bara inte kan motstå frestelsen att skriva några rader till ..... ja då finns jag här och läser med intresse.

Till dess... ha det gott!
Mats

Ja, vad du ställde till med, Masse!

Nej, du har inte skapat min prestationsångest, den är infödd!

Ja jag förstår inte varför jag inte hinner, antagligen så har jag en annan takt i allt jag gör....passionärstakt...och inte två saker samtidigt på samma dag!

Jag får säkert nåra regniga dagar när jag inte har lust till annat än bara häcka vid datorn...eller så skriver jag små korta snuttar då och då..vilket faktiskt vore det smartaste...

Ha de gött du me, Mats!

Yanna - som ska sussa nu!
Svara med citat