Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2015-06-22, 21:29
Louisa Louisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Ort: Aten
Inlägg: 286
Standard Sv: Sämsta flygplatsen i Grekland

Det är så kul när jag läser folks kommentarer om hur dålig flygplatsen är, eftersom jag kommer ihåg att de byggde ut och renoverade flygplatsen för några år sedan! Innan dess var den ännu värre! Så efter utbyggnaden så har jag alltid gått runt och tyckt att den är så fin nu, eftersom jag alltid jämför med hur den var innan ha ha. Men ja den lämnar väl fortfarande mycket att önska.

Men söndag är absolut allra värst, och då är det inte bara kaos på flygplatsen utan också på 90% av hotellen skulle jag vilja säga... För det är då som majoriteten av turisterna åker dit eller åker hem. Då är det alltid kaos på flygplatsen. Men jag tycker att jag har upplevt samma sak på Kreta och Kos i högsäsong. Det finns nog inte så mycket man kan göra åt det. Ok, ett modernt system skulle i och för sig hjälpa, men å andra sidan så är trycket så himla stort på flygplatsen på söndagar med så otroligt många turister så man kan nog inte begära för mycket. Man får inte glömma bort att under lågsäsong så är det inte många flyg som landar och lyfter därifrån, och ibland när jag har varit där under vintern kan man höra en nål falla...

Jag tycker egentligen att de gör ett ganska bra jobb på flygplatsen med tanke på hur många flyg och turister de har och göra med under högsäsong.
Svara med citat