Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2023-12-23, 17:38
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 326
Standard Sv: God Jul alla fina människor!

Sitter här och smuttar på lite glögg med tilltugg och kollar på Kalimera. Tycker faktiskt att det börjar smyga sig in lite skön och avslappnad julstämning. Är i normala fall inte jätteförtjust i julen, men i år är det lite speciellt. För ett år sedan befann jag mig fortfarande på sjukhuset. Inne på åttonde veckan firade jag julen där. Skickades hem den 28 december. Så det känns ju faktiskt lite nytt att fira jul på "vanligt" sätt igen.

Och vilket fantastiskt år jag har haft. Från att inte klara något utan hjälp när jag kom hem så klarar jag det mesta nu. Och jag kan ta mig ut i min elrullstol varje dag med vår lille hund som älskar att komma ut och springa tillsammans med husse. Mycket träning och envishet har krävts. Men jag har också fått så väldigt mycket hjälp och stöd av så många. Så klart av min kära hustru och min familj. Men också av så många andra. Bl a alla ni kära Kalimeravänner.

Varmt tack för all uppmuntran och allt stöd ni har gett mig under året! Det har betytt mycket. Nu går vi strax mot ljusare tider och kan köra så det ryker under nästa år.

Till er alla ......

God Jul och Gott Nytt År
önskar
Masse
Svara med citat