Visa ett inlägg
  #5  
Gammal 2012-12-20, 01:14
malou malou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 1 349
Standard Sv: Centralamerika. Snart är det dags.

Jammen skriv, Pawk, sier også jeg. Det høres ut som en spennende reise. Mellom-Amerika er spesielt, personlige beretninger derfra ikke mnist. Jeg ville nok også valgt mer bekvemme bomuligheter enn de Elisabeth fortalte om når man er 60+. 'Mer bekvemme bomuligheter' i den delen av verden betyr neppe luksuriøst. For det e r en annen verden. Kulturen, menneskene, alt.

Har bodd flere ganger på det som kalles hoteller (med sand på gulvet og ellers enkle rom) i Guatemala, uten resepsjon og uten telefon, 'resepsjonist' som sover på en madrass foran døren - med pistol i lommen, som kun åpner døren for deg om han kjenner deg igjen som gjest. Samtidig trygt - går man ut i bakgården eller opp på takterrassen om kvelden, tar det minimum 30 sekunder før 'resepsjonisten' dukker opp for å sjekke. Likevel, neste gang blir det helt sikkert høyere standard.

Du har rett Pawk, en sånn rundreise (til så mange land i det området) gjør man knapt alene. Jeg er ganske sikker på at man kan ha mer glede av en så omfattende reise når man tilhører en gruppe, når reisen er organisert

Så fortell gjerne underveis. Men uansett, ha en flott ferie!
Svara med citat