Visa ett inlägg
  #14  
Gammal 2006-10-31, 12:20
Fenalena Fenalena är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 69
Standard Sv: Popis grill igen!

Frisyren ! Har du inte sett en toaborste? sen kan man undra varför han var tvungen att se så otroligt sotig ut hela tiden ? Jag fattar att det osar men......Nej de var inte så kul de gubbarna - inte den kvällen i alla fall, men det var sent och avslaget på ngt vis. Fick bara för oss att vi MÅSTE äta grillad fisk där då Kalimera hyllar denna "pärla".Det var inte så gott heller med den grillade bläckfisken - tyvärr?. Jag har dock ätit en fantastiskt god grillad bläckfisk ngn stans uppe i de vindlande gränderna. Det kanske blir lite olika fr gång till gång?? fast det borde det väl inte bli !
Nåväl rest ovan som ngn sa var turistslät - tja, kanske den är...vi brukade bara sitta på lilla gården ibland och äta främst calamares med en god dipsås som jag fick komponera själv eftersom de inte verkar servera dip till i Grekland? Nåväl , jag gillar inte calamares alls i vanliga fall då de kan smaka fettiga o sega o meningslösa men dessa var fantastiska.
Blir nog Naxos i sommar igen så vi måste väl ge en chans till trots att den pyttelilla o mkt sparsmakade tallriken var svindyr.
L
Svara med citat