Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2020-03-04, 21:16
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Vårens tripp till Rhodos/Karpathos......

Onsdag 4.3
Hej alla!
Kul att ni berättar om när ni ska resa!
Jag chattade med Xronis Panaretos, den ene ägaren till musiktavernan Pelagos igår, och dom brukar ju öppna i början av maj, och så blir det väl i år också....med samma glada kock,dessutom. Jag sporde honom ifall det nya sjukhuset hade fått nån personal än, men arbetet att få tag i folk fortsätter.
Sen frågade jag om det tredje jättehotellet, mellan de två andra, men det var fortfarande ett stort hål i marken, sa han...
I morse ringde jag till Mango i Rhodos gamla stad, och ordnade rum, så är det fixat.Förra gången jag var på Rhodos så knallande jag upp till Kristinas Room och hälsade på, det var mkt trevligt !!
Flyger ju ner på en lördag, och har för mej att Blue Star Pathmos går på onsdagar, men jag får kolla det...Har fått några lösa plomber, så att komma under tandkirurgen Spanos behandling ligger högt på önskelistan...
Imorrn har jag tänkt börja småspringa igen, det ska bli intressant att känna hur det ska gå, nog bäst att värma upp ordentligt innan det bär av...
Hursomhelst, härligt att ha biljett och datum, hoppas att få träffa nån eller nåra av er på Karpathos, eller kanske på Rhodos??
mvh,
Mikke
Svara med citat