Visa ett inlägg
  #150  
Gammal 2014-03-06, 14:09
Deias avatar
Deia Deia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 059
Standard Sv: Inflation i bildgåtor ?

Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Visa inlägg
Det kan aldrig bli "kliniskt rent" från utlöpare från ämnet i en tråd som växer snabbt. Däremot kan det ibland förekomma att en skribent skriver ungefär samma inlägg i två olika trådar. Inlägg 125 (om en hund) i denna tråd är ett exempel på det, inte två exakt likadana inlägg men dock "dubbelpostning" som det heter. Därför anmälde jag det via "röda triangeln" men inlägget ligger kvar i denna tråd.

/ Hasse

Och här har vi nu en utlöpare som anser att alla andra ska hålla sig till ämnet. Dock inte han själv. Forumregler/frågor handlar inte om bildgåtor.
Jag gjorde i mitt inlägg #125 en återkoppling till ett tidigare inlägg (också ett irrelevant inlägg för tråden) så det var ingen dubbelpostning. Så till raden av ämnen som inte handlar om bildgåtor i denna tråden kan vi nu lägga ämnet forumpoliser.

Inte speciellt snällt att anmäla mitt inlägg som var en vädjan för en hund som fått utstå mycket grymhet. Den hittades skjuten OCH på körd (det är vanligt att man skjuter hundar på Kreta). Den hade båda sina bakben brutna, kunde inte höra och knappt se. MEN mirakulöst har Silke Wrobel lyckat få denna hund på benen igen. Hörseln är det enda som inte kommit tillbaka. För att få råd att ta hand om fler hundar som också överges eller misshandlas behövs pengar. Genom att använda sig av eskortflyg så blir det mer kvar i kassan för vård av djuren. Denna vovve som heter Lambrini har haft turen att få ett kärleksfullt hem i Sverige.

Jag förstår att du var nöjd när du tryckte på den röda triangeln för att få bort denna regelvidriga vädjan ifrån mig Hasse.

http://www.youtube.com/watch?v=y4koK4C-BIo

Deia,
som nu lämnar tråden
(men är tacksam för att ha fått empatiska PM . Lilla Lambrini har dock ingen eskort än....)
Svara med citat