Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2005-03-24, 00:01
Calle Calle är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 292
Standard Sv: Karneval i Rethymno!

Citat:
Ursprungligen postat av 91kg
Ville bara passa på att visa min uppskattning!


Mvh! 91kg.
Hej!
Kul att du uppskattade videon trots den risiga kvaliteten! Jag lovade ju att lägga ut den i Real Video-format också, men har naturligtvis inte ännu fått tummarna loss! Jag fattar inte var tiden försvinner här nere på Kreta! Kanske har vi (redan) anpassat oss till den sävliga lunken som råder här, fjärran från Sveriges stressade samhälle. På gott och ont!
I går kväll kom två killar hit för att laga vattenpumpen i fastigheten. Något gick snett och det stod en fontän av vatten sprutandes utanför vårt fönster. Dom täppte till läckan och lovade att komma tillbaka såsom i morse för att fixa och reparera. Har jag sett till dom ännu? Nix! "Avrio" betyder ju i morgon, men vilken morgon? Kanske i morgon om två månader!

Min gode vän och medmusikant Spiros (infödd Kretensare) var fullständigt oförstående när jag tog upp det svenska ämnet "utbrändhet"!! Visserligen så blir det ju ibland inte så mycket gjort på utsatt tid här nere, frustrerande för en svensk, men att "gå i väggen" riskerar man ju inte!!

Calle (Sigá Sigá) Hansson!

Senast redigerad av Calle den 2005-03-24 klockan 00:17.
Svara med citat