Ämne: Covidtestning
Visa ett inlägg
  #113  
Gammal 2020-11-12, 00:58
malou malou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 1 349
Standard Sv: Covidtestning

Jeg trodde dere i Sverige hadde få restriksjoner. Så feil kan man ta. Det er det inntrykket jeg har fått ved å lese om alle som reiser, som lever normalt.

Her i Oslo e r det beksvart. Alle piler peker ned. Smitten øker. Alkoholservering på restauranter er inntil videre forbudt. Treningssentre er stengt. Svømmehaller er stengt. Man kan møtes ute, i friluft opptil 20 personer - med avstand. Hjemme skal det maks være 10 personer. Matbutikkene er åpne, man skal ha på maske. På heisdøren har det siden april hengt plakat med oppfordring å vente dersom heisen er opptatt av andre. Får bare tåle og være solidariske....savner teater og kino og mye mer. Har ikke vært på restaurant mer enn en gang siden mars Å bo alene blir en utfordring i krisetider.

I morgen må jeg på apoteket for å hente medisiner. I likhet med Pia trenger jeg nye briller. Og diverse annet. Å ta buss er ikke aktuelt, heller ikke taxi.

Hadde noen for ett år siden sagt at det var sånn livet skulle bli, hadde jeg bare ledd. Zalo er min venn Nå er det normalt å vaske visakort og dørnøkler.
Svara med citat