Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2016-01-18, 13:00
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: "Booket og Klart"

Citat:
Ursprungligen postat av anneli56 Visa inlägg
Härligt ,härligt!
Det är så kul att fler och fler upptäcker vackra Peloponnesos.

Aegean börjar direktflygen Stockholm-Kalamata redan 27februari ,priser runt 150€ tor med handbagage,med resväska ca 200€.

Redan den 21 första februari kan man flyga till Kalamata från Stockholm via Munchen!
Ja, det er HERLIG, anneli - jeg håper "Janne" effekten brer seg videre

Det er s å flott at Aegean flyr direkte både Stockholm + København - Kalamata
- men synd at de ikke flyr fra Oslo og, som jeg har skrevet tidligere,
vet ikke om jeg tror de kommer til å utvide med Oslo heller .....

Jeg skrev en feil til Katitzi i tråden ser jeg, jeg søkte på en søndag i april og fikk kun opp Stockholm - Kalamata via Tyskland
Men jeg har søkt på nytt, og på lørdagen før vi reiser, og ja, du har rett ( selvsagt) forbindelsen er der da, men ....

Det koster 185 euro pr pers t/retur ( uten kofferter), 370 euro Stockholm - Kalamata.
- i tillegg skal vi fly Oslo - Stockholm t/r.

Vi har veldig billige billetter, og fine flytider, Oslo - Athen - Oslo, med Norwegian, vi har betalt kun 2218 kr, dvs 1109 kr pr pers tur/retur

SÅ, vi har veldig "godt betalt" for bussturen Athen - Kardamili
- med dagens eurokurs "sparer" vi ca 2700 NOK ( - bussbillettene)

Selv om vi hadde bodd i Stockholm hadde vi tjent ca 1500 kr minus bussbilletter på å reise med Norwegian i fht Aegean på d e datoene vi skulle reise. Prisene varierer, men det kan fortsatt være verdt å sjekke flere alternativer. Det er det jeg ville gi et eksempel på

Men selvsagt, det er deilig og bekvemt å komme direkte til Kalamata
- så varierer det vel fra person til person / økonimien hvor mye man vil betale for å ha det lettvint
Svara med citat