Ämne: Agia pelagia?
Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2006-01-14, 10:21
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Agia pelagia?

Forrige innlegg ble litt "kort" og du fikk kanskje følelsen av at dette (og Georgipulis) ikke var et sted det var vært å besøke..., men det var ikke slik ment . Et veldig idylisk og koselig sted med fin strand og hyggelige menesker. Flere butikker en i Georgipoulis om man går litt innimellom hotellene/gatene og butikkene er ikke slike typiske "turistkrimskramsbutikker" . Står man på stranden med ryggen mot land er det et stort flott hotel helt ytterst mot venstre hvor det er vært å gå innenfor murene!! (de har vaktbu), men gå gjerne inn fra stranden, men det er bare lov noen timer på dagen... Stort parkannlegg med mange nydelige utsiktspunkter, blomsteranlegg, dammer og til og med en liten "dyrepark". Eieren av mitt studio mente dette var et av de beste hoteller med hage i Hellas og at vi burde å gå å se.....
Et sted jeg gjerne kan dra tilbake til, men ikke for 14 dager om jeg ikke trenger skikkelig rekreasjon . Første eller andre restauranten mot høyre, en svensk eierinne og apolloskilt utenfor, har nydelig mat og en koselig atmosfære. Der var det fullt kl. 20.00 vær dag de dagene vi var der.
(Pizzaen var veldig god)


Ia
Svara med citat