Visa ett inlägg
  #17  
Gammal 2010-05-22, 17:44
Marielous avatar
Marielou Marielou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 100
Standard Sv: Ny generalstrejk 5 juni

Citat:
Ursprungligen postat av LG Visa inlägg
Ingen av länkarna på sidan som du hänvisar till, www.easytravelreport.com, leder till någon som helst information om en strejk lördag den 5/6. Informationen som finns på Olympics sida som man länkar till handlar om inställda flyg den 4e och 5e maj.

Jag tvivlar starkt på att informationen om en strejk den 5e juni är riktig. Och dessutom, generalstrejk en lördag, är det verkligen en bra idé??

/LG
Tyvärr har min länk haft rätt angående strejker till dagens datum. Ingen blir gladare än mig om det skulle vara fel. Easytravel är ingen oseriös sida som far med osanning, de listar dessutom inte bara strejker i Grekland utan transportstrejker på många håll i världen Man får bara hoppas att de är rädda om turisterna och gör allt för att det inte skall påverka våra flygresor.

Om Olympics sida handlar om inställda flyg den 4-5 maj så är väl det lite sent att diskutera dessa? de verkar vara lite sent ute Tvivla du, det är ett fritt land, dessutom arbetar de flesta greker på lördagarna, så varför skulle inte en generalstrejk vara bra en lördag? jag har fler datum på lut från grekiska källor, men håller på dessa tills de bekräftats.
Svara med citat