Ämne: Almyrida
Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2005-03-05, 15:12
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: Almyrida

Citat:
Ursprungligen postat av Lindiz
När ska du åka till Almyrida?


Själva åker vi i juli och jag längtar nåt otroligt. Alla som varit där verkar lovprisa stället så jag är väldigt nyfiken. I fjol bodde vi i den lill byn Georgioupolis och eftersom detta är andra året vi har en liiiten medresenär (i sommar nästan två) kännde vi för att resa enkelt: med andra ord KRETA. Inga båttransfer eller så. Men även om vi valde samma ö även i år kände vi för ny ort.

Vi är ute efter små gulliga mysiga orter där man inte kan göra annat än ta det lugnt, äta god mat, dricka gott, promenera och bada. SKadar ju inte om det är fina stränder nu när sonen är med. Ifjol kröp han "bara" så iår får vi väl hålla mera vakt på honom!

Skriv gärna om Almyrida när du kommit hem (om du kommer hem innan vi åker)

Vi åker 25 juni och stannar där till 2 juli sen åker vi vidare till Kato Stalos där vi varit förut. Vi tycker också det är skönt att resa "enkelt" även om vi på denna resa skall åka utan barn. När vi åker med barnen (tonåringar) så blir det till ställen där det händer lite mer....så det är så otroligt skönt att få åka till lite lugnare ställen och bara göra allt det där som verkligen är semester, äta, dricka gott, strosa runt...inga måsten.

Visst kan jag skriva hur det var när vi kommer hem(9 juli)...då kanske ni redan hunnit åkt?

Malin
Svara med citat