Visa ett inlägg
  #9  
Gammal 2018-08-29, 22:03
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Sv: Promenad genom olivlunden

Hejsan alla.

Har nu kommit hem från Parga....försökte skriva på plats men glömt mina inloggnings uppgifter hemma....så skrev på faceboksidan istället lite.

Men vill även här berätta lite och tacka för alla goda råd och tips om gällande att hitta till Lichnos genom olivlunden vilket jag inte klarade förra gången...tack vare alla goa vänner här så hittade jag denna gång vägen....en sådan underbar vandring det var...tuff men skön...så nöjd med mig själv att jag klarade av den....festade med mina Norska vänner till kl.03....så trodde aldrig jag skulle orka vandra...men har jag bestämt mig så har jag

Jag mötte ett par som var på väg ner, dom frågade mej om man kommer till Lichnos på denna vandring..jag svarade sanningsenligt..jag vet icke, men jag hoppas det för det är dit jag ska gå...dom vände och gick ner igen...jag fortsatte...och tur var väl det för jag kom dit.

Som jag skrivit tidigare var jag på Parga 2012....min första singel resa...skrev även ett resebrev om denna resa. Jag skrev att det var den bästa resa jag någonsin gjort...så var lite rädd för att åka tillbaka bara därför.

Parga är fortfarande en vacker plats...och mina vänner var underbart att träffa igen...

Mina känslor är delade....jag var så lycklig och glad på min första resa till Parga när jag träffade mina Norska vänner.....Och känslan bestod även i år 6 år senare....Jag kände mig både lycklig och älskad...så glad att se dom igen...och så glad att inte vara ensam.

Jag har haft en underbar semester vecka...Bästa sedan jag sist var där.

Nu planerar vi att ses igen nästa år...vilket jag ser fram emot...men har denna känslan av att jag måste se en ny Ö en ny plats i Grekland innan jag dör...haft den känslan länge nu...vill se så mycket jag kan...så för mej att åka till samma ställe år efter år....känns som jag missar något...

Kan inte förstå mina egna känslor just nu....jag vill se nya platser...men på varje ny plats jag ser känner jag mig så ensam...det är vackert dit jag kommer...men känner mig så ensam.

I Parga har jag aldrig känt mig ensam...men ändå vill jag se annat...vad är problemet...vad är det för fel på mig?
Svara med citat