Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2010-10-31, 01:08
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Iphone 4, så billiga?

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Jo, jag läste det. Men för det priset borde den kunna säljas i Sverige för en bra bit under 1000-lappen. Vilket ju är en bra bit under IFån 4:as 7000:-...
Men alltså... Vad en iphone kostar har ju ingen som helst relevans i en diskussion om de här kopiorna

Läste du verkligen recensionen i Ny teknik?

Citat:
Youtube-ikonen (en tv-apparat) leder till exempel till videoinspelning, som fungerar ganska dåligt. Kameran tar bilder på 0,3 megapixel och vid bildvisning kan man svepa i sidled och zooma med fingernyp. Ibland.
FM-radio, wifi och bluetooth finns, men vi får inget av dem att fungera. Bilder och andra filer ska gå att skicka med e-post, men vi hittar inte var man konfigurerar e-postkontot.
Med ett tryck på ikonen för Apples webbläsare Safari startar en liten webbläsare som bara duger för mycket enkla webbsidor. Men vi ger oss inte.
Tycker du verkligen att det vore en bra affär att köpa den där för 700 bara för att iphone kostar 7000?

Även om du nu inte tror på mig så kan du väl läsa recensionen på den svenska sajten som jag länkade till i inlägg #10: http://www.idg.se/2.1085/1.340972/ai...-en-piratkopia

Senast redigerad av inkfish den 2010-10-31 klockan 01:14.
Svara med citat