Ämne: Tinos bokat!
Visa ett inlägg
  #29  
Gammal 2010-02-03, 23:41
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Tinos bokat!

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Så tänk på det. Att jag fått reda på det beror på att jag varit där så mycket, med många sena kvällar med "lite" Ouzo med Grekiska vänner... Jag kanske bröt ett förtroende där? Bryt inte mitt då är ni snälla...

Det kan du stole (lita) på at jeg ikke skal gjøre, Peter


Det är nog lite sent...

Tänk till en gång till nu Kari. Om du vill bo hos Nikoleta skulle det vara lämpligt att ringa NU och kolla att hon har rum när ni kommer, och om St Georgedagen drar mycket folk. Då får du besked direkt! Och du kan boka direkt också. Nikoleta är OK och tar, så vitt jag förstått, inte extra för att du bokar hemifrån. Om du hänvisar till Lissi, du kan nämna mig också för den delen, så får du säkert ett bra pris.
Ja, jeg tenker

- og k a n s k j e jeg ringer/mailer Nikoleta i god tid....likevel
Årsaken til at jeg "vegrer" meg litt for det er at vi "nesten" har reist til Tinos et par ggr allerede, og jeg har mailet Nikoleta, fått hyggelig svar - men s å har vi av fskj grunner endret planer
Men, d e n n e gangen SKAL vi til Tinos, og gleder oss til det
Vi har 9 overnattinger og tenker oss å reise fra Rafina og tar 6 evt 7 netter på Tinos, 2 evt 1 på Mykonos, derfra flyr vi til Athen om kvelden og tar siste natten på Peris hotel - en g o d plan synes jeg



Akta dig bara så du inte hamnar i Porto!!!!!!!!
Det kommer även folk från Kionia, 3 - 4 Km från Chora, åt andra hållet, och jagar gäster. Så fråga EXAKT var hotellet ligger... Annars kan du åka på en blåsning. Och då kan du bli besviken på Tinos.
O M vi kommer til Tinos uten å ha booket, så skal vi nok styre unna både Porto og Kiona - jeg vil bo i Tinos by/Chora - nå i lavsesong i alle fall
En annen gang, om vi reiser på en varmere tid, kan det bli Golden beach!


Och det vill jag inte...
- nei d e t vil du nok ikke, Peter, du har bidratt mye til at vi og andre her på Kalimera skal trives på Tinos

Kari
Svara med citat