Visa ett inlägg
  #26  
Gammal 2012-04-04, 09:05
pollebosse pollebosse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Karlshamn
Inlägg: 602
Standard Sv: Kul i Sfakia med omgivning i slutet på mars

Citat:
Ursprungligen postat av Fysimera Visa inlägg
Det låter underbart Paul.
För oss som jobbar här nera har jobbet börjat men vi njuter med er som kommer ner och får uppleva det du beskriver.
Lutro på denna tid är en guldkantad pärla tycker jag kanske guldkanten blir mindre efter maj månad men visst är den fin.

Tyvärr tror jag ej att vi har möjlighet att komma ner till och besäka er i Lutro för vi har fullt upp med blomstergrupper under hela april.

kanske vi kan ses i samband med er hemresa.

Lite av dagens bilder


I gruppen vi har är det 6 biologer från Estland som alla är på Kreta för första gången och dom har bara frossat av allt Kreta kan ge av mat natur och soool.
Olle & Anna nu mitt i jobbet
Hej Olle.
Vilka härliga bilder!
Det måste vara en fin uppgift att vandra och titta på blommor i april. Vi möts säkert vart det lider. Lisbet och jag vill tacka dig för förslaget med Loutro, du var starkt bidragande till detta.
Vi hoppas en dag att få vara med i din och Annas grupp på en vandring.

Aase, måste säga att vi inte vet vad som ingår eller inte. Då vi äter lunchen och middagen på Madares (vi har halv-pension).
Vi betalar "dagens mat och dryck" på kvällen och tycker varje gång att det är otroligt billigt.
De har ca 5 rätter att erbjuda samt gasgrillen med ytterligare ett antal grillade rätter.
Tror att ytterligare en restaurang öppnade i går kväll.
Vi sitter nu på morgonen i 22 gradig värme och njuter av detta.
Skall bli spännande att få hälsa på dig/er.

Paul
Svara med citat