Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2019-03-28, 18:52
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Hur är läget?

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Av alla gånger vi har rest till Grekland har läget på boendet varit allt från bra till kanonbra! Utom en..men den glömmer vi.
Vi har faktiskt varit jättenöjda
Vi har bara åkt charter några få gånger till Grekland. De gånger vi har gjort det har det alltid varit nervöst för vilket rum man ska få.

När jag senast åkte på charter hamnade jag på ett AI-hotell i Gerani. Det var inget för mig såg jag flyttade dagen efter. Då hade jag denna utsikt från mitt rum.

När man fixar boendet själv brukar man kunna välja rum och utsikt. Numer åker vi oftast tillbaka till ställen vi har bott på tidigare, och då är det enklare för man vet vilka rum som är bäst för oss.

Dock händer det att det inte blir alls som man har tänkt sig. I höstas bokade jag fyra nätter på Lipsi i förväg. Hade fått försäkran om en studio med balkong. När jag kom fram visade det sig att de hade ”hyrt” ut mitt rum till några vänner som helt plötsligt hade dykt upp. I stället fick jag ett rum utan toalett, dusch och handfat. Ingen balkong, bara ett litet fönster. Hyresvärdinnan sa att jag fick gå hem till henne och duscha och gå på toaletten. Gissa hur kul det lät. Morgon efter flyttade jag ut, inte bara det, jag lämnade Lipsi.

Detta är en lång historia som jag kanske berättar dag.


Citat:
Ursprungligen postat av ramses Visa inlägg
Ska enligt nuvarande plan först till Plakias, vilket blir nytt för oss.
Kul! Det ska bli intressant att höra vad ni tycker om Plakias.
Svara med citat