Visa ett inlägg
  #42  
Gammal 2015-01-22, 13:55
PiaFrosslunds avatar
PiaFrosslund PiaFrosslund är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: Karlshamn
Inlägg: 81
Standard Sv: Agii Apostoli/Atlantica Kalliston

Citat:
Ursprungligen postat av Cassiopeia Visa inlägg
har ett par frågor om hotellet:

Har de musik vid poolen hela dagarna eller är det tyst? Om de har musik, hörs den även på stranden?

Det finns 2 stora pooler med en bar vid varje. Det spelas lite lugn "laid back" musik så länge poolbaren är öppen (vet inte öppettiderna nu), inget som stör. Man kan absolut ligga och prata i normalt tonläge vid poolerna. Hörs inte nämnvärt från stranden. Eller så ligger man vid sin egen pool, om man har bokat ett sånt rum.

Har de kvällsunderhållning? Var håller de i så fall till med den?

Kvällsunderhållning förekommer 2-3 ggr/v, dels på terassen i huvudbyggnaden och vid de 2 poolerna. Inte några långvariga liveuppträdanden. Man får alltid inbjudningar till dessa uppträdande skickade till rummet och då kan man ju välja att göra något annat under tiden.

Är det musik i restaurangerna? Alltid? Eller bara till middagen? Spelar de högt?

Har inte tänkt på om det är musik i restaurangerna. Isåfall bara bakgrundsmusik, vi har alltid kunnat prata i normalt tonläge.

Frågar pga att jag är väldigt ljudkänslig (pga sjukdom). Tacksam för svar!

Hur är det med tillgång på solstolar? Finns det tillräckligt eller springer folk ut och bokar i gryningen
Jo, jag tycker nog att det är så att man måste gå och lägga sin handduk på solstolarna om man man vill välja sin egen plats runt poolen. Vid stranden finns alltid solsängar. Men det är aldrig några sura miner för det, alla gör så.

Till slut vill jag säga att man absolut kan maila personalen på hotellet om man har frågor. Dom är otroligt hjälpsamma och serviceminded!

Senast redigerad av PiaFrosslund den 2015-01-22 klockan 14:07.
Svara med citat