Visa ett inlägg
  #64  
Gammal 2019-03-08, 20:48
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

Freda 8.3
Hejsan!
Ringde Tossby ida, och dom vill kika på mina bråck 29.3....Ere ok väder, så tar jag nog motesykklen, så kan jag kika in hos Stefan, som nyligen köpt Lysviks lilla järnvägsstation....Där kan jag nog ge goda råd, som jag inte behöver ta ansvar för..;-) Eller kanske tåget....
Igår ringde Andreas Diakidis, som tillsammans med fru Maria driver Zephyros Village, och Garden Villa. Han var och hälsade peau sönerna i Sofia, Bulgarien, där dom studerar till läkare. Han var nyklippt, för det bidde en video-chatt, något som jag är tämligen ovan med, men kul..!! Andreas berättade att vattennivån i Garden Villas brunn var på topp,samt att de små keramikplattorna i poolen är numera utbytta mot större...Jag räknade ut för nåt år sen på ett ungefär att det var ca 146.000 små plattor totalt, och att jag limmat fast några hundra över åren...Sen surrade vi om eventuella projekt, plus att nåt paket från Ebay hade landat på Karpathos, men Andreas får förstås öppna alla som kommer...det är några fler paket på gång, sen igår...böcker och bråckband...
Såg på teve idag att det var ca 19 grader vid Rhodos och Karpathos...
Det känns bra, speciellt idag, när jag jogknallade(knalljoggade?) i regnet runt det lilla, lokala tjärnet..
Trevlig helg på er alla, anbefalles bestämt....
Mvh,
Mikke
Svara med citat