Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2014-06-24, 22:43
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Huddinge
Inlägg: 844
Standard Sv: Aldrig mer Bella Vista i Batsi

Vi bodde på...ja, var det Bella Vista...? något av Jannis boenden i somras. Det var det som ligger något före själva Batsi. Tog 10-15 minuter att knata in till byn. Vårt boende var inte sunkigt. Däremot ganska trångt. Jag hade mejlat om att vi behövde en studio för fyra och det skulle gå att ordna. Det blev en studio för två med två extrasängar, i princip bara sängar i rummet, och trångt på balkongen förstås.

"Men det känns ju väldigt märkligt att Janne rekommenderar det om det är så sunkigt," skrev Lotti. Inte så märkligt, tänker jag. Yannis som har stället är inte purung och Janne som skriver guiderna skriver ju inte nya till varje säsong - skulle bli ett hiskligt massa resande och boende. Det som är bra en säsong behöver nödvändigtvis inte vara det nästa.

Om jag reste off-season, vilket jag inte har möjlighet att göra, skulle jag nog inte boka i förväg utan leta rätt på ett fräscht boende på plats. Då kan man ju titta på rummet och säga nej tack om det inte motsvarar förväntningarna.

Men förstår besvikelsen om man gått via bokningssajt eller rekommendationer och det inte alls stämmer.

Aina
Svara med citat