Visa ett inlägg
  #115  
Gammal 2019-04-30, 13:17
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

tissda 30.4
kl 14.10
Hejsan!!
Ytterligare en finfin dag, med ca 26 grader och labra brisar....I formiddags for jag upp till Garden Villa och maette djupet peau poolen och skrev sedan djupet peau kanten med permanent tusch. Tydligen har resebyraerna onskan om detta, enligt Andreas...Sen linoljade jag allt jag sag, nej bara skojar, men traeribborna runt brunnen och en traebaenk....Sen drog jag lite olja daer faerg hade blivit matt, for da blir det blankt....
Sen naer jag kom ner till Zephyros hade Maria och hennes hulda moder Sofia fixat mat till oss alla, d.v.s Andreas, hans systers man Michailis, baegge sonerna Minas och Logothetis, Marias pappa Minas, samt Andreas och Marias dotter Sofia och sa jag.....Naer jag kom ner till mitt rum sa var en av de albanska staederskorna daer, hon hade sett min fiol, sa jag lirade en lat for henne naer hon staedade...det var lite kul, musik under arbetet....
Nu kaenner jag mej lite ledig, sa jag far se vad jag hittar peau.....sticker nog till Elias Rooms med tre rullar vattenfast halktejp....hoppas han aer hemma....
Mvh,
Mikke
Svara med citat