Visa ett inlägg
  #125  
Gammal 2010-05-13, 10:16
BADarkness BADarkness är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Mitt i småland
Inlägg: 111
Standard Sv: Grekiska krisen?

Att grekerna strejker är tragiskt. Detta kommer bara göra att allt fler avbokar resor och åker till andra ställen. Sen att dom strejkar för att hela nationen har ljugit för eu om deras ekonomiska situation och korruptionen är helt genomsyrad är jäkligt korkat. Dom har levt som ingen annan i världen har levt.. Ja menar 14 månadslöner på ett år..Hallå eller.. Nä det är dags att dom godkänner avtalet biter i det sura äpplet och blir som folk. Skulle kunna skriva en c-uppsats om varför dom inte ska strejka utan gå vidare men vem orkar läsa det. Alla i europa vet att maffian och all annan skit har styrt grekland dom senaste åren. Och inte bara fastlandet utan alla öar styrs av denna metod. Ungefär som vi är vana att se på Italien .. Strejkar dom när jag åker ner d.v.s att jag inte kommer iväg. Då är det sista gången jag åker till grekland. Då ska dom inte få mina euro pengar att leka med.... Givetvis hoppas jag inte detta händer. För jag älskar grekland , Men jag kan ändra mig Har bara 36 dagar kvar nu
Svara med citat