Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2023-06-29, 06:32
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 5 925
Standard Sv: Paleochora och Chania

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Vår Metaxa var lite ljummen och saknade smak på något sätt.
/ Anne
Tänk vad man skriver ibland. Metaxa! Jag menade Moussaka förstås, men det förstod ni säkert.

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Det är väldigt svårt att få en bild på Elvis när han är vacker. Oftast är han oruggglad och hans päls spretar åt alla håll. Jag, som har otaliga bilder på Elvis har någon bild där man ser hans vackra ögon. Han är inte foto genique!




Fin bild på Elvis!

Jag tror att dom studiorna som finns på bottenvåningen är större, men det finns en stor studio på övervåningen också. Jag har ett sovrum med toalett och dusch, samt ett kombinerat kök och vardagsrum med bäddsoffa och köksbord och det räcker för mig för en månad under vintern.

Birgitta
Det låter bra och är nog större med separat sovrum. Men vi trivdes nog bra på Haris och var ju inte så mycket inne på rummen under dagarna. Och sängarna var bra och vi hade dusch med havsutsikt. Tänkte när jag bokade rummen att de med balkong kändes lite mera privata än de rum som finns på markplan för de är ju alldeles vid gatan. Men å andra sidan så är det ju lugnt där, inte just någon störande trafik och så.


Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Jättefin!

Granatäppleraki aldrig smakat, men det låter jättegott.

Undrar vad ni hade fått om betalt några euro till för frukosten.

Tack snälla Anne för rapporter.
Janne, de hade många olika frukostar att välja på. Nu kommer jag inte ihåg dem alla, men lite mera pengar och det blir en större frukost. Och färskpressade apelsinsaft innehöll även den billigaste frukosten.

/ Anne
Svara med citat