Visa ett inlägg
  #33  
Gammal 2016-01-12, 20:33
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 1 605
Standard Sv: Kommentera mera!

Citat:
Ursprungligen postat av Didi-san Visa inlägg
Blir mitt första inlägg på forumet...så då passar det väl bra att göra det här
Jag gjorde min första resa till Grekland 2014 och upptäckte i samband med det Kalimera, detta fantastiska forum! Jag har tillbringat många timmar med datorn i knät och läst inlägg, frågor och svar, resebrev och bildgåtor.... Det är en outsinlig källa till inspiration och man hittar svar på många frågor. Naturligtvis blir det så att vissa frågor kommer om och om igen men samtidigt så kommer det ju till nya medlemmar hela tiden och det är ju inte alla som varken har tid eller lust att lusläsa gamla inlägg så jag hoppas verkligen att ni "gamla rävar" vill och orkar svara på dumma frågor från oss "rookies"
Personligen så stör det mig inte det minsta att frågorna upprepas. Vi skriver ju här mycket för Greklands skull och för att uppmuntra folk att resa dit och så klart, för att de ska få en så bra semesterresa som möjligt så de vill åka tillbaks
Tycker det är lite kul. Lite som att jobba på resebyrå på sätt och viss. Så våga fråga, säger jag bara. Det är bara kul!
(Jag tror (men vet inte) kanske att ovanstående menar mer när vi som redan finns här upprepar vad vi tycker och tänker i våra inlägg och tjatar på om våra favvoställen om och om igen haha?)
Svara med citat