Visa ett inlägg
  #65  
Gammal 2011-01-22, 23:27
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Ort: Rethymno, Kreta
Inlägg: 1 846
Standard Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
ABSOLUT!!!! Greklands sötaste påsklamm kanske???

Lissi
Lissi jag har en del förslag på kategorier!

Personligen tycker jag att vi ska spetsa till fototävlingen nästa år med lite annorlunda/spektakulära teman.

Värsta hårnålskurvan - inte bara en vy utan en situation av något slag, men kurva/kurvor ska synligt vara med.

Mitt möte med en Insekt/ett djur - inte bara en insekt/djur som man fotat utan en personlig upplevesle/ett möte som kan vara komiskt, läskigt, hjärtligt eller överraskande.

En spektakulär sevärdhet - något historiskt eller från nutid, en situationsbild på sevärdheten tillsammans med något som hände just i ett ögonblick.

Grekiska lösningar - kan vara rummet/studion, ute på byn, vad o var som helst.

Häftigaste huset - Ett grekiskt hus, gammalt eller nytt som har något speciellt.

Katter - "jam"envisst är det dax igen för en sån kategori? Men inte bara söta bilder utan en dråplig situation.

Oops! - Någon som gjort bort sig eller blivit överrumplad av något/någon, inte nödvändigtvis du själv.

Oväder - Kanske svårt, (men inte omöjligt) om man är här i juli-aug, men en ganska spännande kategori. (Kan kanske bli en separat tävling annars?)

Fordon - Närmare förklaring kanske inte behövs? Men givtevis inte typ en volvokombi eller en sprillans ny hyrbil/moped/fyrhjuling som man tyckte va läcker utan något roligt, fult, oväntat.

Yanna
Svara med citat