Ämne: Ryanair
Visa ett inlägg
  #54  
Gammal 2013-04-12, 20:05
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 332
Standard Sv: Ryanair

Citat:
Ursprungligen postat av Ålands Tapsa Visa inlägg
Jag har inte halva bohag med, mitt bohag är mycket större. Jag behöver 3 par olika löparskor med mig, 1 par till asfaltlöpning, 1 par till trailrunning samt 1 par till intervallträning. Kompressiongaiters, kompressiontights, löparskjortor, trailrunningryggsäck med vätskabehållare (jag måste ha vatten med på längre träningar, 2-3 timmars löpning), trailstavar osv... Detta är bara vad jag behöver för min träning. Sedan kommer andra kläder. Jag använder samma t-skjorta högst 2 kvällar, på 3 veckor går det åt ganska många skjortor. Dagtid använder jag inte skjorta, ligger på solsängen kl. 10-16. Sedan kommer till spikmatta, klarar mig inte utan den. Ligger på den varje dag samt står på den efter träning för att påskynda återhämtning efter träning. Återhämtningsdrickapulver har jag till 3 veckors behov, ca. 100 g per dag, det gör ca. 2 kg. Några saker köper jag på plats. En billig handduk till solsäng, den kastar jag bort när jag åker hem. Solkräm, tvål osv.. köper jag också på plats. Men alla har olika behov, jag lever på semester ungefär på samma sätt som jag gör när jag är hemma. Enda skilnad är att man äter dagens måltid (varm mat) på kvällen, inte tidigt eftermiddag (ca. kl. 13-14) som jag gör hemma. Njut alla på era resor oberoende vart ni reser eller vad ni gör på era resor. Det gör jag.
5min46sek;
https://www.youtube.com/watch?v=OYxVZSCDzPE
Tjena!
Svara med citat