Visa ett inlägg
  #46  
Gammal 2015-08-05, 23:01
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Sv: Re: Det blev Petra - vem har varit där?

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
TUSEN TAKK, Fajotta, jeg skal hilse Arne, omtanken du har hatt v a r m e r virkelig
- og du med din omfattende skade i tommelen (det var et glasskår bak spisen som forårsaket det vel?)
vet bedre enn noen hvilken e n o r m mengde trening som skal til

Som du, gjorde Arne og sin trening m a n g e ggr hver time på dagen i uker som ble til måneder, og fortsatt holder han på , som vedlikehold,
hver dag, men l a n g t i fra hver time nå

- og jeg er sikker på at du får en veldig f i n ferie i Petra
Du måste vara den vänligaste människan på hela internetflabb. Ja det var en glasbit bakom spisen när jag skulle julstäda. Hade just hyrt lägenheten så jag vet att det inte var jag som hade missat att ta bort trasigt glas. Det var ett ohyggligt så och blodet - på riktigt - pumpade över golv och väggar Hittade blodskvättar år efteråt ... Men att någon elak dum människa rånar något är något helt annat. Glad att ni hittade en bra doktor som hjälpte med övningar. Ja usch! 40 minuters träning och en timmes paus, alla timmar utom då man sov, månad ut å månad in. Blev magsjuk ett par dagar och var tvungen ändå att träna Men det man måste och det blir bra om man kämpar på.

Hoppas vi någon dag hamnar på samma ö samtidigt. Då ska jag bjuda på något riktigt, riktigt gott! (Som i min värld är fisk) ha det kempebra!!!
Svara med citat