Visa ett inlägg
  #45  
Gammal 2015-08-05, 22:11
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Re: Det blev Petra - vem har varit där?

Citat:
Ursprungligen postat av Fajotta Visa inlägg
Vet inte om du minns hur förskräckt jag var över Arnes hand? Skar ju själv av sena och nerver i tummen i en (städ-) olycka och fick träna och träna. Det är lite stelt och man greppar inte så bra som före olyckan, men man vänjer sig och mjukar upp det lite med åren (eller är det bara som man vänjer sig?) Tänker bara på det numera om jag tänker på det Eller om det är stressig i kassan i affären och man vill skynda sig - då bara fumlar man till det.

Har tänkt mycket på Arnes hand, men efter rånet var ni överrösta med vänners hälsningar här, så jag ville inte tjata eller störa. Stort tack och en kram till dig för din omtanke - och om du tror Petra blir bra är jag mindre orolig Jag begär inte Santorinis mest enskilda strand, eller ön där man svimmar av hänförelse bland gummor, getter och oliver som ingen annan skådat. Vill bara ha en skön resa till mitt älskade Grekland!
Hälsa Arne
TUSEN TAKK, Fajotta, jeg skal hilse Arne, omtanken du har hatt v a r m e r virkelig
- og du med din omfattende skade i tommelen (det var et glasskår bak spisen som forårsaket det vel?)
vet bedre enn noen hvilken e n o r m mengde trening som skal til

Som du, gjorde Arne og sin trening m a n g e ggr hver time på dagen i uker som ble til måneder, og fortsatt holder han på , som vedlikehold,
hver dag, men l a n g t i fra hver time nå

- og jeg er sikker på at du får en veldig f i n ferie i Petra
Svara med citat