Visa ett inlägg
  #45  
Gammal 2009-07-30, 15:03
ENIACs avatar
ENIAC ENIAC är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Kärrtorp, Stockholm
Inlägg: 492
Standard Sv: Update från Naxos!

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe S Visa inlägg
Vi var vid flera tillfällen på din restaurang under de 2 dagar vi var på Naxos i år, 24-26/6.
Oh, dålig timing! Just de dagarna var jag ledig!
Hur som helst, jag jobbar inte där längre. Slutade för ett par veckor sedan pga inre stress. Kalimerorna undrar nu: hur kan man vara stressad på en ö som Naxos med ett lökigt jobb? Trodde inte jag heller man kunde, men jag lyckades... Jobbet i sig var inte stressigt, jag trivdes bra, men det var den inre stressen jag inte klarade. Den är inte att leka med. Behövde lite ro för själen och kunde inte jobba mer. Men nu känner jag mig fit for fight igen och börjar jobba igen på tisdag! Dock inte på Tha Katso (förståeligt nog kunde han inte hålla jobbet åt mig) men jag har hittat ett jobb på Flisvos pool bar där jag knegar 13-19 varje dag. Bildbevis kommer nästa vecka!
När det är lugnt med folk kan jag sola, bada i poolen, sitta bakom baren och läsa en bok etc. Blir nog bra som en "mjukstart" efter några tuffa veckor.
För övrigt måste jag återigen säga: var är alla turister?! Resorna är fullbokade, men var är folket?
Nu får ni ta och komma hit! Temperaturen är återigen behaglig, inte 40 grader som det var för ett par veckor sen, och det fläktar lite. Perfekt, med andra ord!
Har dock en fråga: vänner anländer med Apollo på lördag, kommer med flyg från Stockholm. Nån som har koll på vilken båt de kommer med och vilken tid? Tänkte överraska dem i hamnen! Har mailat Apollo men inte fått något svar.
Någon som vet?
Ha det gott hemma i svedala!

Senast redigerad av ENIAC den 2009-07-30 klockan 15:14.
Svara med citat