Visa ett inlägg
  #39  
Gammal 2008-06-13, 10:54
NaxosNille NaxosNille är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Ort: Norge
Inlägg: 98
Standard Sv: Fråga mej on Naxos

Jeg ser du ikke får svar fra den du egentlig spør, men jeg ville bare tipse deg om at jeg tror dere ville trives veldig godt en eller annen plass langs St. George-stranden. Søk på Google på "accomodation Naxos Greece", så kommer det opp mange websider. Gå inn på flere av dem og se om du ikke kan finne et hotell som ser spennende ut. Siden dere reiser på egen hånd er det mange å velge mellom. Det står også romsraggere kler når båten kommer inn, og da kan det være lurt å ha bestemt seg for hvor man vil bo. St. George-stranden er den som ligger nærmest byen, med gangavstand til alt. Vi har bodd der hver gang vi har vært på Naxos og liker oss veldig godt der. Personlige favoritter er Diogenis Studio (uten pool) og Spiros (med pool). Nissaki ligger også veldig fint plassert, men er blitt så dyrt etter at de renoverte for noen år siden.Det er veldig mange hoteller å velge mellom. Se om det er noe som frister etter å ha sjekket nettsider, og kom heller tilbake og spør. Dere vil ikke bli skuffet om dere forsøker Naxos - jeg lover
Svara med citat