Visa ett inlägg
  #43  
Gammal 2008-01-16, 19:23
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Naxos med flickvännen

- 60 euro høres for mye ut...

- Om dere kan reise så tidligt som den 6 juni, så skulle det være stor sjanse for å kunne finne billige restplasser, men ofte (iallefall fra Oslo) så er de billige turene på kun en uke...
Men om du får noe akkurat til Naxos er jo ikke sikkert...?
Er det billig nok og hotellet ikke svarer til deres ønsker så kan dere jo lete etter noe bedere på plass...

- Et studio er et rom med senger og kjøkkenkrok + eget toalett/bad,
Apartement har adskilt soverom, altså soverom +et oppholdsrom med kjøkkenkrok + eget bad/toa
(kjøkkendelen kan ofte bare være en kokeplate, en vaskekum og et kjøleskap + meget enkelt servise)

Jeg sjekket biletter til Santorini i dag til meg og sønnen og trodde jeg hadde gjort et kupp på KLM , helt til jeg skulle bruke kortet og stusset over alle tallene..., det sto 22040.- istedenfor 2400.- he-he, hadde jeg fått trykket inn alle konto-tallene mine der så hadde det blitt lenge til neste ferie...


Noen synes Birikos er bra på Naxos og det ser veldig flott ut og billigt..., men det ligger dog ikke i byen, men bussen stopper like utenfor...
Kanskje det hadde vært noe...?

jeg gikk fra havnen og til Prokobios en dag da bussen hadde havaret..., tror jeg brukte 45 min. når jeg gikk langs stranden stort sett i sand..

Ia

Senast redigerad av Ia den 2008-01-16 klockan 19:26.
Svara med citat