Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2013-04-16, 19:26
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Vilken Ö i Saroniska öarna?

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik_N Visa inlägg
Jag måste då tillägga att det är just det rummet vi ska bo i. Leonard Cohen. Deras finrum. Men sådant får man vara värd ibland.
Det är bara att gratulera! Berätta gärna hur det var att bo där när ni har njutit klart.

Citat:
Och tack Janne för gratulationen. Funderar på om man ska nämna ordet "honeymoon" så mycket som möjligt nu när man bokar saker.
Eller kanske inte. Av misstag trodde receptionisten på ett hotell på Kreta att vi var på bröllopsresa. Det resulterade i ett av de sämsta rum vi har haft. Du kan läsa om det här.

Citat:
Har du Janne eller ni andra något sådant litet som man bara måste göra/se på ön?
Man behöver inte göra mycket på Hydra för att ha det bra. Slöa morgnar, kanske läsa lite på balkongen, sedan gå en runda i byn, eller ta ett dopp, innan det är dags för lunch. På eftermiddagen kan man gå en promenad längs med kusten. Det finns flera små stränder, och kustlinjen är mycket vacker.

Ni får gärna leta upp Leonard Cohens hus och ta en bild och skicka till mig. Jag har aldrig lyckats lista ut vilket det är.

Vi bloggade under några dagar på Hydra. Du kan läsa om dessa dagar här.

Lugnet råder, tyst det är i staden

27005 steg till himmelen

En fågel på ledningen
Svara med citat