Visa ett inlägg
  #42  
Gammal 2017-07-11, 23:18
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Forum på Kalimera vs Facebook

Sympatiserar med din inställning Ricky! Har ifs ett FB-konto. Det kom till en gång när Solresor gick ut och påstod att de erbjöd extra vassa bokningar till dem som kunde se dem på FB. Det blev som med så mycket annat ...... ingenting!

Har sen haft kvar FB-kontot och när Kalimera började att hacka och hackas så har jag ju då och då i naiv förhoppning gått in och försökt att trösta mig på FB. Men det funkar ju inte som jag vill. Som någon tidigare skrev, man kan skrolla och skrolla till vansinne och ändå inte hitta det man söker eller är intresserad av. Struktur och urval som liknar det som finns på Kalimeras Forum existerar ju inte på FB.

Och din reflektion om vem som vill vara vän med vem, och vem som ska dela vad med vem på FB säger ju allt. De problemen kan ju de som är intresserade av det ägna sig åt på FB. Men jag som gillar Grekland fortsätter på Kalimera så länge det alternativet finns.

Masse

PS Och hur länge Kalimera finns, ja det hänger nog väldigt mycket på hur länge det finns folk som SKRIVER, och som inte bara går in och läser. Om ingen skriver så lär det ju inte finnas så mycket att läsa heller. Så .... kära Kalimeravänner ..... SKÄRPNING! Skriv mera! DS
Svara med citat