Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2017-05-08, 23:24
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Grekisk mat på bild

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Ja hade förmodligen ätit allt. Min fru brukar kalla mig för hund enär jag äter tills skålen är tom...
Citat:
Ursprungligen postat av Celbe Visa inlägg
Hr Celbe håller alltid på att bli galen på mig när maten kommer in och jag säger "vänta, rör inget, jag måste ta en bild". Vis av erfarenhet vet han att det blir inte bara en bild, utan flera...

Det bästa var nog när vi var ute och åt på Tinos med Lissi (som inte är med på forumet längre) och hennes man. Lissi och jag slet upp våra kameror i exakt samma sekund och våra respektive suckade djupt samtidigt .

Celbe
Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Precis! Detta händer mig också. Jag förbjuder alla andra från att börja äta. För det ser ju inte bra ut när man tagit något eller när tallriken är halvtom eller tom. Nä, bilden först, ätandet sen.

/ Anne
Men hallå!!!!!

Det är ju precis det här som är mitt problem. Jag försöker att komma ihåg att ta med mig digitalkameran då och då när vi går ut och äter på kvällen. Oftast glömmer jag den.

Men när jag nån gång kommer ihåg att ta med den, ja då glömmer jag att ta någon bild innan jag/vi har glufsat i oss minst hälften av den underbara grekmaten.

Suck!!!!! Vad göra? Skicka någon i förväg för att fotografera innan jag har satt mig till bords?

Masse
Svara med citat