Visa ett inlägg
  #56  
Gammal 2011-11-02, 13:57
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Aldri mer Ryanair!

Jeg har reist med Ryanair to ganger T/R til Sardinia, en T/R til Sicilia, en gang T/R til Gdansk og en gang T/R til Kos, en venninne av meg har ved en annen anledning også reist T/R Kos. Har alle ganger syntes at personalet har vært vennlige, ingen forseninger noen av veiene (bortsett fra 15 min ved avgang til Kos som ble tatt inn igjen ) rimlige biletter, gode avreisetider (Norwegian flyr jo om natta til Kos).
Mener det står tydelig at det er tilegg for det ene og det andre... eneste jeg har å utsette på flyene er at man ikke kan lene stolene bakover, og ved en anledning litt vel mye salg av alt mulig ombord. Men synes alikevel det er vel verd å reise med Ryanair om det er det som passer best med dager og tider, og prisen er konkuransedyktig.
Noen her må ha vært veldig uheldige... og andre kanskje heldige, hva vet jeg... Jeg kommer definitivt til å fly med dem igjen, nå til sommeren legger dem ut ruter både til Kreta og Korfu fra Norge Og håper de fortsetter flygninger til Kos
Hadde det vært såå ille som enkelte her utbroderer det så hadde ikke selskapet fortsatt hatt flygninger fra Norge for da hadde det ikke vært noe passasjergrunnlag...tvert i mot øker dem stadig med nye destinasjoner og flygninger, så noe bra må det vel være.
Forsinkelser skyldes som regel flyplassen og ikke selve selskapet...
Og man får som regel det man betaler for... bl. a rette seter
Svara med citat