Ämne: Amorgos
Visa ett inlägg
  #40  
Gammal 2008-06-29, 13:53
hahnson hahnson är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2006
Inlägg: 16
Standard Sv: Amorgos

jaha då var man hemma igen då efter en mycket lyckad semester, tänkte att jag slänger in detta ifall någon undrat hur apollo ordnar transfern

Jag måste säga att jag tycker att apollo lyckats ganska bra, vi åkte först bluestar från santorini till naxos, vi behövde inte åka med alexander vilket jag var ganska inställd på, när vi kom till naxos blev vi körda till ett hotel utanför naxos stad där vi kunde lämmna vårt baggage, gå och ta ett dopp och äta en bit mat, därefter blev vi häntade igen och körda tillbaka till hamnen för bluestar båten till amorgos. tansfern på hemvägen var inte lika bra, apollo tordes int låta oss åka med den katamaran som går direct till santorini på fredagskvällen, utan vi fick istället åka på fredagsmorgonen med skopan till naxos, det var dock ingen blåst så det var inte så illa, förutom första sträckan till daonussa då det var ganska kraftiga dyningar som gjorde att det blv litet berg och dalbana över det hella, väll på naxos var det bara 45 min väntedit på bluestar till santorini och i santorinis hamn blev vi bussade till ett hotel nära flygplatsen, Aegean plaza om jag inte minns fel. det var ju också litet tråkigt att en dag försvan på att resa men efter som vi var två veckor var det inte så farligt, inte så kul kanske om man bara är en vecka, då får man bara 5 dagar på amorgos.
Svara med citat