Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2019-10-04, 19:45
RobEri RobEri är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 487
Standard Sv: Vykort från Kythira

Javisst Susie, det var ju adresserat till dig eftersom det var du som beställde rapporten och det var du som betalade för det. Jag skickar snart över mitt kontonummer i Schweiz.
Jag är alldeles säker på att det blir bara du som kommer att läsa rapporten, det finns inget speciellt där, så därför har jag inte brytt mig om att ha lösenord på det.
Jag nämnde det där med restaurangen i Diakofti bara som en varning, alltså det finns en enda restaurang i Diakofti. Annars hade jag inte nämnt det. Restaurang är inget jag går igång på. Och du förstår, när jag anlände till Kythera för tredje gången då hade restaurangen stängt (dagen innan min ankomst), men minimarket hade öppet vissa tider så det blev "spaghetti al burro" till middag. Värre var det på Antykythera, t o m minimarket var stängt!

Jag har väldigt många anteckningar om Antikythera, och naturligtvis även om Gavdos och Elafonisi. Men det är fortfarande en röra, det måste finskrivas. När jag kommer hem (jag är kvar ute på öarna) fixar jag det och skickar privat (med fakturan och kontonummer i Schweiz).
Ha det
Svara med citat