Visa ett inlägg
  #84  
Gammal 2017-05-04, 12:41
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

Torsdag 13.30
Nu minsann, har jag en biljett Rho-Arn for 640 sek med Ving....
Men gissa om de va krangligt...Forst sa aendrade inte programmet fran tva pers till en, naer jag klickade mej framat for att betala...
Men da fick jag en snilleblixt, och gick in peau Vings chat...Daer blev jag mkt vael omhaendertagen av Hanna, som stod ut med mina mer eller mindre dumma fragor...
Soeau efter diverse hattande hit och dit, medans Hanna holl ett digitalt oga pa gamble Vendels digitala irrfaerder, sa slutligen bidde resan betald....Allt som nu kvarstar aer att forsoka fa biljetten utprintad, men det ska vael ga det med....Hittills har INGEN kikat peau mina modosamt utskrivna pappersbiljetter naer jag checkat in, men kanske denna gang....Tack iallafall Hanna peau Ving, for trevligt samarbete, och hoppas nu att du kikar in peau Kalimera....:-)
Ett nytt gaeng hollandare haver anlaent, sa nu aer hotellet fullt. Jag ska smita hem till Garden Villa och haemta oljesprayen, som borde vara pa Zephyros....
Andreas aer i kaellarn och jobbar peau en trasig tvaettmaskin,kanske ska jag ga ner och kika, jag med....
Mvh,
Svara med citat