Visa ett inlägg
  #4  
Gammal 2007-07-27, 08:21
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 998
Standard Sv: Fredagen 27 juli

Bäste Ulf !

Jag tillhör en av "veteranerna" här men har aldrig haft möjlighet att engagera mig och läsa om er svenskgrekers/greksvenskars öden och äventyr pga. flera orsaker. Jag har dock förstått att era dagböcker har gett Kalimera en ytterligare dimension som gett många av oss läsare både bra information och trevlig läsning.

De mail du skriver att du fått, och som är otrevliga, är väl ändå bara en minoritet ? Skulle de som skriver illa om dig säga samma saker i en "face-to-face" situation ? Naturligtvis följer du ditt hjärta och ditt samvete men är det inte ändå så att både du och de andra författarna ger så kollossalt mycket mer än de negativa synpunkter du får ?

Jag borde nog ta mig tillbaka i tiden och läsa mer vad ni har skrivit för att förstå. Det är bara det att det ibland inte finns tid till det och mitt Greklandsintresse är så koncentrerat till en viss tid under sommarmånaderna. Så mycket annat tar upp tillvaron andra tider på året, är dessutom inte utrustad med tålamod att läsa så mycket.

"Stå på dig innan någon annan får för sig att göra det".



Hasse